söndag 25 mars 2007

Nu har den här helgen också tagit slut......

........och den här helgen har jag :

  • Bäddat rent i sängarna

  • Flyttat runt sängen i vårat sovrum igen ( något jag gör minst fem gånger om året , fattar inte varför jag inte kan sova i det där rummet , de e fönster överallt )
  • Städat hela huset

  • Lagat två middagar

  • Tvättat fem maskiner tvätt
  • Hängt upp lika många maskiner tvätt

  • Gjort rent tvättmaskinen innan och utan (fattar inte hur äcklig en tvättmaskin kan bli :( )

  • Klippt mej själv , klippt min man (utbildade mig till frisör en gång i tiden )

  • Letat igenom hela källaren efter påskpyntslådan

  • Duschat alla krukväxter

  • Strykit några dukar

  • Gjort rent diskmaskinen (blir inte lika äcklig , konstigt)
Jag ville ju så gärna ut och fixa lite i trädgården , eller sitta med Lill loppan i sandlådan .
Men så fort jag kom ut ville hon gå in igen .
Så det enda jag har sett den här helgen är ut genom dessa :
FÖNSTER



1 kommentar:

En liten AnCa sa...

Lugn, bara lugn det kommer fler helger;)

Kramis