torsdag 19 april 2007

EnVilsenLoppa drar i nödbromsen !


Jag har läst på flera bloggar om att de har hoppats av det sk. länktåget .Men jag har inte hittat någon vettig förklaring till varför förräns nu !

Hos God Mat hittade jag en kommentar från Mickej där det stod : " Om man har otur tror Google att du försöker fuska dig högre upp i rankingsystemet genom att sprida länkar i något som kan jämföras med spam då det till slut eventuellt kryllar av liknande inlägg runtom i bloggar med en länk till dig. Därför kan det vara onödigt."

Så nu väljer jag också att ta bort mitt inlägg om länktåget !

Ledsen om jag dragit med någon på dumheter !

1 kommentar:

Anonym sa...

Självklart är det helt ok....det är ju bra om detta budskap sprids. Har sedan hört andra variantrar om att det inte alls skulle vara så här...men jag har valt att ta bort mitt inlägg just p g a det som Mickej skrev som fick mig att luska vidare.