måndag 16 juli 2007

Nedräkningen har börjat ..........

Var in hos syrran och kika hon hade börjat nedräkningen till semester start .Tyvärr har min nedräkning oxå börjat fast åt andra hållet ...en vecka kvar !

Men jag ska inte tjura , jag ska jobba två veckor för att sedan ha två veckor semester till !!!!

Juli är en födelsedagarnas månad för oss ,två i familjen och sen ännu fler i släkten ( se syrrans blogg igen !).

En av mina otaliga kusiner fyllde år förra veckan och hon fick det här !

Tänk va mycket man kan få på Ikea för en hundring när det är rea , det enda som inte är köpt där är rosen och lavendelkvistarna .

Igår fyllde min "love", "the handyman" hela 47 år !

I vanliga fall är det jag som brukar fixa tårtorna men igår fick han lov att garnera dom själv och har man sett , visst blev de väl vackra . Han är "HANDY" min man !!!!

Nu ska jag ut och njuta solsken !

Tills vi ses igen !

Inga kommentarer: