söndag 12 augusti 2007

Men hallå .....envilsenloppa goes princess ...skulle inte tro det !


Gick in här och gjorde ett sådant här viktigt test "Vilken kändis dejtar du ? " Döm om min förvåning och hakan braka ner i köksbordet ... Prins Carl Philip....men skulle jag ha samma värderingar som honom .....pojkspoling ! Den enda som jag hade velat dejta åkte ut på en gång Freddan Ljungberg , men de e ju lite mer stil på han ! Usch nu kommer jag inte kunna sova p.g.a. det heller och söndags ångesten .........*morrar och fnyser *

6 kommentarer:

Anonym sa...

Trot om du vill men jag ska faktiskt dejta just Ljungberg! Nu blev Du avis va?

Kram o Tack för senast!

Anonym sa...

Det där med släktforskning är vansinnigt kul och inte alls särskilt svårt. Och jag har kommit lååååångt bak i en av mina grenar. Normalt kan man väl räkna med att komma ner till 1600-talet om man har tur. Och det är inte bara en massa namn och årtal även om det ofta blir så i början.

Anonym sa...

*hehe* Hoppas nattsömnen blev god och att det var ljungberg som hoppade in i dina drömmor och inte lillprinsen *S*

Solrosfrö sa...

Prinsen för mig med ;/ Jag ville ha en dejt med Stenmark...

Anonym sa...

Haha! Vi är fler som tvingas dejta prinsen. Vi får slåss om honom. ;)

Maria sa...

Helt på skämt så måste jag ju skriva om vilka vackra bilder du visar i det här inlägget och vilka fina arrangemang de är på dem ;)