söndag 11 november 2007

Far är rar , alla dar !

Lilla Loppan och jag försökte hinna upp innan mannen/pappan i morse , men det var knappt . Han har inte vett att ligga kvar i sängen och dra sig , Fars dag till trots ! Vi fick i alla fall ihop en frukost bricka och Lilla Loppan hade gjort den traditionsenliga slipsen . Se va trött hon e , gumman . Har varit och grattat min lilla Pappskalle oxå , han fick en sorteringslåda för skruvar , full med hans favvo godisar bl.a. engelsk konfekt *ryser ofrivilligt *. Trots att jag inte är Pappa , vad jag vet ....fick jag oxå en present . Kan man få för många änglar ... inte jag i alla fall .
De är inte lätt att vara pappa , så vi måste vara rädda om dem vi har !
Kram på er !

13 kommentarer:

Lotta sa...

Det är helt underbart att få gratulera både sin pappa och sin make på fars dag tycker jag! Och vilken fin slips som lilla loppans pappa fick!

Ha en härlig vecka!
Kram
Lotta

Evelinas hus sa...

Söt dotter du har! Vad mysigt med frukost bricka till far.
Kram Caroline

Stina sa...

Lilla gumman. Ja, hon ser lite trött ut, men söt.:-) Kramis

Sedan blev jag lite hungrig också.;-)

Goa sa...

Sååå fin din är..;)

Visst är det härligt med änglar...och du verkar ju ha massor, runtom kring dig heela tiden...mysigt!
Så söt hon är lillLoppan...ser allt lite stolt ut..:)
När vi skulle överraska, då var pappan på toa, men Hilmir piskade honom tillbaks i säng...medan jag stod och gömde mig bakom en skärmvägg... med brickan!
kändes lite mysko faktiskt..:)
Men,men!!
Kram du mysiga Loppan min och ha en ...fullständig fnissvecka!!
Goa

Sussie sa...

Man kan absolut inte ha för många änglar. vilken fin bild med ljus, ängeloch spegel. Söt och stolt liten tjej. Ha en bra dag.

faster atta sa...

Änglar kan man verkligen inte ha för många av.... alttid finns det någon vrå i huset där de passar in!

kram

Anonym sa...

Vilken trött liten Loppa, men vicken tjusig slirre hon målat!!! Såg att du hittade en liten present i gömmorna i alla fall, hi, hi...

Klart att en ängel som du ska ha huset fullt av änglar!!!

Kraaaaaam på DIG!!!

Anonym sa...

Den dukade brickan utstrålar varm omtanke, tycker jag...

Stor kram från Eva

Goa sa...

Min...you make me smile award...ger jag till dig!
För att jag skrattar högt när jag kommer hit...jag älskar din varma humor, både i dina inlägg och i dina varma kommentarer som man ser lite överallt i denna bloggens värld!!
Gå in på min blogg å hämta symbolen...på höger sida längst upp...högerklicka...spara!
kram Goa

stina sa...

Vilken söt liten Loppa du har och vilken tjusig slips hon har gjort! Mycket fint i din blogg! Kram Stina

Maria sa...

I det här huset fick far också pappersslipsar!

Sarah sa...

Den slipsen är ju obetalbar ;)
Nej man kan inte få för många änglar, jag har inte så många fysiska änglar, de rör sig mer i sinnet tror jag. Kram
p.s ja det är den boken med nappen =)

Anonym sa...

Vilken härlig bricka m fika! Vilken fin ängel där framför fönstret!..änglar kan man inte få för många av! :) Kram