måndag 13 oktober 2008

Bröllopsdag i år igen !

En mycket varm och vacker höstdag för sju år sedan så var det bröllop i vår gamla by . Min man ville så gärna ha ett kyrkobröllop och EnVilsen tyckte det räckte med en vigselförättare i trädgårn ´. Men för min man 's skull fixade jag till ett kyrkobröllop med präst och allt i all hemlighet . Men allt gick åt pipsvängen då prästen ringde hem och för sa sig .
Ikväll blir det restaurangbesök må ni tro , på tu man hand !!

EnVilsen haver pysslat lite .

I brist på medicinskåp , jag hittar inget som jag vill ha . Så fick sig ett billigt skåp från Ikea sig en makeover och blev en temporär lösning . Skulle vilja ha ett med lås egentligen .

Nej nu får man väl lägga på ett kål om man ska hinna komma i bröllopsform till ikväll ;-)

Ha en fin början på veckan nu !

Lotta

15 kommentarer:

Viola sa...

Grattis på bröllopsdagen, ha det så mysigt, du har väl sett om bloggträffen i Östergötland, vi skulle så gärna se dig där, titta in så får du se vad som kommer att hända, kram VIOLA

Ewa sa...

Ååå... Va hörligt!
Grattis till er bägge två, och hoppas ni får en underbar kväll.

Superfint pyssel.

Kram
/Ewa

Frida sa...

Hej Lotta!
Grattis påbröllopsdagen. Detlåter mysigt mer restaurangbesök. Häftigt att din systers svärfar är dansk. Jag gillar också danskan men för några år sedan tyckte jag det var något av de fulaste språken i världen. Jag ändrarde nog uppfattning när jag jobbade där. Nu tycker jag det är ett av de härligaste. Vilka underbara saker du har pysslat i hop. Medicinskåpet blev jättefint! Önskar dig nu en härlig bröllopsdagskväll!
Kram Frida

Anonym sa...

Grattis på eran dag, hoppas det blir många fler.....Och jag hoppas ni får en trevlig kväll tillsammans.
Vad fint du har pysslat, gillar din ide´med medicinskåpet.

Kram Pernilla

Lallis - liv och leverne sa...

Åh, vad härligt berättat och grattis på Bröllopdsdagen
Kram Lallis

Englagård sa...

Grattis på bröllopsdagen

Ha en fin kväll
/Karina

Marie sa...

Ett stort GRATTIS på eran bröllopsdag! Låter mysigt med ett restaurangbesök på tu man hand!

Ha en bra vecka Lotta!
Kramar Marie

Ps. Medicinskåpet blev toppenfint!

lottens vita och gröna sa...

oh grattis! ljuvligt fint pyssel, skåpet är kanon!'

varmkram lotten

Solstrimmor & Stjärnstrålar sa...

Grattis till er båda! Vad mysigt med en middag på tu man hand. Önskar er en mysig kväll!
Vilket härligt pyssel du haft för dig! Jättefint!
kram
nina

stina sa...

Grattis !!! Hoppas att eran kväll blir magisk!
Som svar på dina frågor ...ja det blir en del beställningar ofta får jag fria händer (föruyom namn , datum och sånt) Men jag säljer även många på jobbet! Brukar ställa fram en korg i lärarrummet och det går JÄTTEBRA!
Kram Stina

Lotta sa...

En stor grattiskram på er bröllopsdag! Hoppas ni har haft en riktigt härlig kväll tillsammans!

Kram
Lotta

Ps Fina pyssel!

Sarah sa...

Åh den som ändå vore gift ;O)
Grattiskramar och ha en mysigt kväll kram Sarah

Karin i Villa Grå sa...

Nämen, vad kul - GRATTIS på bröllopsdagen! I efterskott, men ändå. Bilden på er är superduperfin!

Hur var kvällen igår, blev det romantik med tindrande ögon? Jag hoppas att ni hade det jättebra! Är det någon som ska uppvaktas så är det du, och jag tror att mannen i ditt liv vet du har bra han har det :-)

Medicinskåpet ser ut att vara köpt på någon fancy affär, din fuskis! Attans vilken turgumma du är som kan få till det så där :-/ *avis*

KRAM!

Karin

Sanna sa...

Grattis på bröllopsdagen så här lite i efterskott. Hoppas att ni fiock en trevlig middag!

*kram*

Anonym sa...

Grattis i efterskott! När det finns anledning att fira, då ska man göra det!

När jag gick i skolan gjorde vi bokträd. Ett stort träd o bladen var de recentioner av de böcker vi läst. Läste mycket redan då, så jag hade många blad i trädet! Har inte lagt in de senaste böckerna jag läst, o inte alla sommarböcker.