torsdag 6 september 2007

Det har varit reklaminspelning i byn ....

... men inte hos EnVilsenLoppa .Det blev ingen bärdrycksreklam från vårat kök utan hos en annan familj , tvärs över skogen . Så ni kan väl tänka på mig när ni ser den sedan , de e i alla fall ifrån samma by ;o) Sitter och försöker följa den här Heroes på fyran , näe inget för mej är väl för ofokuserad kanske ..Tacka vet jag House ! Fast han beter sig som ett svin så har han ju något den karln... de e väl DET !

I morgon är det fredag igen , var har tisdagar och onsdagar tagit vägen.....är de på samma ställe som alla ensamma strumpor kanske ;o)

I dag fyller min lille far 64 år , har varit där och uppvaktat , usch vad åren går , man är snart jämnårig med sina föräldrar , va är det här ?

6 kommentarer:

Lotta sa...

Jag har också kollat in heroes, och jag vet inte vad jag ska tycka än. Lite rörig är den allt, men det kanske blir klart för en sen.

Håller med dig, vart tar mitten av veckan vägen?

Ha en trevlig helg!
kram
Lotta

Anonym sa...

Nu blev jag nyfiken, har de varit hos nån jag känner??

Maria sa...

Synd, (eller tur?) att det inte blev hos er...
Så fint band du kantat linneskåpshyllan med, är det ett tygband det där prickiga?

Sarah sa...

Ja, vart tar åren vägen???? Jag tycker det är måndag fredag hela tiden, mitten försvinner liksom.
Heroes är ju jätte bra tycker jag! Ha en skön helg, hälsn Sarah

Anonym sa...

Vad fint du har i linneskåpet!
Mmm, åren går...

Kram från Eva

Karin Krut sa...

Jaa jag har alltid trott att det finns ett speciellt ställe där det bara finns udda strumpor ;) Jag ska hålla utkik efter bärdrycken!
Kram Karin