onsdag 19 december 2007

Inte bara tur i kärlek ....

...EnVilsenLoppahar tur i spel oxå ! Som jag berättat tidigare så vann jag en fin julklapp i

fina julklappslotteri . Så idag knackade brevbärarn på dörren med en låda i famn , med det här fina i :


En alldeles underbar strut och en en lika underbart fint inslagen tvål , som luktar mmmmmmmm ! Jag vill passa på att tacka tre betydande personer :



  1. Marie , först och främst för det vackra priset och den underbara ide´n med lotteriet , TACK !

  2. Sedan vill jag tacka tomten , för att du fortfarande tror på mig .

  3. Sist och minst men mest betyndande : Lilla E som vet att dra rätt lott ! Du kommer att få något extra fint från tomten i år , och sluta aldrig tro på honom !
    (

Här har ett barn till insjuknat , Lille H , tur att det är några dagar kvar till jul i alla fall )


Love !!

15 kommentarer:

Marie sa...

Hihi, du är ju för rolig! Jag ska hälsa till Elsa och tacka ifrån dig. Vad bra att paketet kom fram ordentligt och att du blev nöjd med det.

Hoppas barnen kryar på sig!

Kram Marie

Solsjö - Under en vind sa...

Otroligt fint paket!!! Visst tänker tomten goda tankar om dig!
Jag tar en liten inlägggspaus över julen hos mig efter idag, men fortsätter titta in hos er andra!
Önskar dig en riktigt GOD JUL!
Kramar!

cicci sa...

Oj va kul att jag hittade till dig, vilken fin sida du har. Välkommen till mig!

Kram cicci

Ann-Catrin sa...

Underbart vackert paket med så sött innehåll..Grttis till den fina vinsten""
Kram A-C
med förhoppning om att alla blir fríska snart!!

Lallis sa...

Hejsan!
Men vad trist med mera "sjuka".
Men kul att du vann:)
Ja, sonen är ganska så van vid det här laget. Har skrivit om hans knasigheter i flera år vid det här lagen. *s*
Och det tycker han faktiskt är lite kul. Skriver ju inte bara om hans "bravader", utan om mina egna med;)
Ha en fin kväll.
Kram Lallis
(som undrar om det är ok att jag länkar till dig?)

Solsjö - Under en vind sa...

Måste bara skriva igen....ser att du har EXAKT samma krubba som jag har här hemma på din översta bild!!! Jag fick min då jag var liten av mormor (hon dog redan innan jag fyllde 6....) och den finns alltid framme varje jul! Roligt att se din, vilken historia har den?
Kramis!

Goa sa...

Hej tur Loppan min ljuva!!
Om jag ska vara riktigt ärlig så blev jag såå avis, när du vann att jag slängde mig nerför trappan!! Så nu sitter jag här gipsad uppöver öronen och...
nej! Bara nästan..;)
Blev faktiskt himla glad när du vann rara Maries fina saker...KUL!!
I övrigt ser jag att du har pysslat på...massa ljuvligt juligt visar du...som jag gillar massor!
Så du ska fira jul med systern din...roligt!!
Hoppas i övrigt att du kan ta det lite lugnt och njuta av denna underbara tid!
I morgon kommer min son..jippie..:)
Sorry...kan inte vänta längre!
Ha en fortsatt mys vecka och massa kramar från mig...till dig Favorit Loppan min!

Unknown sa...

Åhså roligt! ska försöka hinna i morgon el lördag,jag skickar ett inlägg till dig när du ligger ute! Kram Petra

MiaMaria sa...

Så roligt för dig!...verkligen att få ett sådant härligt paket.
Önskade bara att det hade varit jag...fniss....Men så kan det gå!

Ha nu det så gott!
Miamaria

Unknown sa...

Hejsan!!
Nu har jag lagt ut dig som veckans blogg! Säg till om det är något som inte känns ok eller du vill ändra! Stor kram på dig!
Petra

Evelinas hus sa...

Vad kul med paketet. Mindre kul för oss andra som inte vann ;).
Vilka gulliga ord hos mig, tack.
Vilken helt underbar bild med krubban, jättevackert.
Kramis Caroline

Karin i Villa Grå sa...

Hej Loppan!

Jag tror att tomten kommer med berg av paket nu när vi är så snälla och strör vår godhet omkring oss *ler* Skenet från din gloria syns ända hit! :-)

Vad fint du hade gjort det för struten! Nu ska jag klura ut hur min strut (som jag på barnsligaste tänkbara sätt gnällde mig till, jag skäms lite. Marie är så himla GO!) ska hitta rätt plats här hemma. Den är så läcker!

Min stresslista inför julen gäller inte längre eftersom minstingen är hemma och sjuk med feber. Det är faktiskt ganska skönt att skippa alla måsten som jag tänkte tvinga på mig själv *nöjd*

Ha det så bra!

Många KRAMAR!

Karin

Lotta sa...

Åh så fina saker du vunnit!

Men vad trist när barnen blir sjuka, hoppas sjukan försvinner tills julafton!

Ha det jättehärligt nu, och om vi inte hörs innan: En riktigt god jul önskar jag dig!

Många julkramar
Lotta

linnea-maria sa...

Hej Ja du har tur. De där strutarna är ju såå snyggt gjorda!! God Jul /linnea-maria

Designe sa...

Vilka fina julklappar och vilket fint kort! Grattis till vinsten! Kram :)