söndag 16 december 2007

Önskebild

Jag har fått några önskningar om att få se Lilla Loppan i Lucialinnet , so here we go ! Det är inte lätt att få till en bra bild när det gäller henne längre , en får man ta sen är det nog , så ni får hålla till godo med den här .
Vi har hållit på och pyntat lite på hennes sida i barnrummet idag , men var inte klara innan mörkret föll ,så för er som inte ser , tänk rosa !

Ha en fin början på veckan !

P.S. Jag har VUNNIT , kan ni tänka er , jag är så lyllig !!

Gå in här på den underbara bloggen så får ni se vad ! D.S.

17 kommentarer:

Goa sa...

Årets vackraste Lucia...utan tvekan!
Och så har hon ett rum som passsar en prinsessa...bättre kan det inte bli!

"I love that you love me"...hade inte viljat missa dina sju synder...älskling!!
Tack!
Ha en härlig ny vecka...och må det glada springa runt dig!
Kraftiga kramar!!

Karin i Villa Grå sa...

Din dotter är så söt! Det vet jag sedan tidigare att hon är, men i det vackra lucialinnet dessutom..!

Varför är inte lucialinnen mer krusidulliga, som ditt? *undrar* Det blir ju så mycket vackrare!

Gulligt flickrum i rosa, med mysljus! *gillar*

Gnugga in det där med vinsten du bara *gråter*

Kram!

Anonym sa...

Jag var inte så förtjust i rosa förut, har aldrig varit men på gamla dar har en slags ljungrosa ändå smugit sig in i min garderob. *s*

Marja Kristiina sa...

Oj vad hon är söt!!! Absolut härlig!

Ja, araknofobi är en rädsla för SPINDLAR!

linnea-maria sa...

Vad fint linnet blev på henne. Och mysig julbelysning hon har i sovrummet. Barnen pyntade sin gran igår men de är inte färdiga än. Tack för den goa kommentaren i min blogg. Jag kommer få åtm en timmes kortare frånvaro från hemmet så det betyder mer tid med barnen. Och förhoppningsvis mer ork /linnea-maria

Karin i Villa Grå sa...

Men... Jag har smörat för tomten i ett helt år! Menar du att allt faller platt till marken på grund av den här struthistorian?

*känner ånger*

Jag är så GLAD för din skull Loppan, enda anledningen till att jag ville vinna struten var för att jag sedan tänkte ge den till dig! *strör blomster och glitterhjärtan över Vilsna Loppan*

Så där ja, då ska väl tomten vara nöjd igen. ;-)

Kram!

Wickans värld sa...

Det var en söt Lucia i ett väldigt vackert Lucia-linne!
Mysigt rum hon har!!

Lina Gardelid sa...

Nu är det jul-lotteri hos Lina på Gården! Välkommen att delta!

Samtidigt önskar jag en RIKTIGT GOD JUL!!

Kram
/Lina

Marie sa...

Lilla Loppan är verkligen sååå söt i sitt fina lucialinne! Men vad är det jag läser, har du och Karin en liten diskussion om struten, hihi. Jag får ordna ett lotteri till där enbart Karin får deltaga så hon också får en strut, hihi. Nu är den iallafall på väg hem till dig.

Ha det bra!
Kram Marie

Lotta sa...

Åh vad fin hon är! Förstår att du är en stolt moder! :-)

Och vilka roliga saker man fick veta om dig i förra inlägget! :-D

kram på dig!
Lotta

En liten AnCa sa...

Liten LoppLucia = Sötare än sötast!!!

Oh så fint det blivit i prinsesshörnan sen! Tror att julklappen kommer att passa himla bra i det råååsa gemaket!

Kramisar...

Karin i Villa Grå sa...

Snart är det dags att sova och innan dess ska jag ta mig an riktigt tung litteratur, nämligen Kalle Anka ;-)

Du är så himla rar! Och ja, män är också barn *s* De måste styras upp, med varsam hand, så att de kommer tillrätta i tillvaron!

O - ett lotteri där bara jag kan vinna! Det vore ju guld! Hur ofta har man så goda vinstchanser? :-)

Sov så gott!

Kram, Karin

Karin i Villa Grå sa...

Världen är full av underbara människor och osannolikt många av dem verkar finnas här, bland bloggarna! *ler*

Jag kan inte låta Marie skicka en strut utan att jag får skicka något tillbaka!

Kram, Karin

Solsjö - Under en vind sa...

Visst är de söta de små prinsessorna! Man blir så varm i hjärtat! Rummet ser härligt tjejigt ut,, där skulle min sessa trivas också tror jag! Ha en bra dag! Kram!

Ewa sa...

Vilken söt lucia. Fotona jag tog på min ena dotter, då de hade julspel, vart tyvärr inge bra. Lånade en kamera som jag inte är så haj på, och ställde tydligen in den fel... *snyft*
Tack för ditt fina inlägg. Jag har inte bloggat så mycket, eftersom min värk varit så ihållande sista tiden. Går dock på behandling nu, och peppar peppar den verkar funka.
Sockorna är på G. Har ena klar, och påbörjat lite smått på den andra... *ler*
På torsdag åker jag ner till Kungens stora stad, och blir där till sent den 27:e. Ska bli skönt med lite miljöombyte. Behöver det.

På återhörende, och massor med varma kramar från norr.
/Ewa

Designe sa...

Vilken söt liten lucia och vilket mysigt rum hon har! Kram :)

Maria sa...

Ja det var verkligen en söt lucia, dom småa är alltid dom finaste luciorna !!

Och vilket sött rum, där stortrivs hon säkert!!