söndag 14 oktober 2007

EnVilsenLoppa firar bröllopsdag !

En mycket varm och vacker höstdag för sex år sedan så var det bröllop i byn . Min man ville så gärna ha ett kyrkobröllop och EnVilsenLoppa tyckte det räckte med en vigselförättare i trädgårn ´. Men för min man 's skull fixade jag till ett kyrkobröllop med präst och allt i all hemlighet . Men allt gick åt pipsvängen då prästen ringde hem och för sa sig . Nå väl , i går var det bröllopsdag i alla fall och det firade vi genom att åka på utflykt till Ulriksdals slott . Här kommer några bilder där i från . Ser ni paviljongen , jag trodde det var en järnkonstruktion men den är gjord av träribbor . Visst är det ett vackert slott ! Hade gärna gått in i orangeriet , men det var tyvärr stängt .

Tog massor av bilder där ifrån så jag kommer med fler Ulriksdals inlägg . Idag har det inte varit lika glamoröst , söndagen har gått i veckostädningens anda . Nu är vi helt slut ! Men det är rent och snyggt under sofforna vi ligger på i alla fall ;o)

5 kommentarer:

Lotta sa...

Stort grattis på bröllopsdagen!
Och vilka underbara bilder du bjuder på!

Kram
Lotta

Goa, skåne sa...

Ett stort grattis!!
Vilket underbart bröllopskort!!
Oh, så roligt! Och helt bedårande bilder i övrigt också, som alltid!
Ha nu en riktig myskväll i ditt nystädade hem!!
Kram!
Goa

Broarne - lantliv som livsstil sa...

Hej
Åh loppis, jag ska ta en sväng idag. Fiina skomakarläster, bra fynd.'

Ang. bilderna på sidan.
Klicka "ingen" placering, klicka i "liten" bild (går säkert med stor och mellen åxå), sen när du laddat upp bilderna kan man ta tag i dom och dra dem på plats, himla bra.
:o)
Annmarie

Älfgärdet sa...

Vilken underbart fin bröllopsbild! Jag har inte fått mannen dit än.... Mycket vacker paviljong ute bland träden vid Ulriksdal.

Jessika sa...

Mysigt och som vanligt fina bilder ;D